imatge corporativa nacional
imatge corporativa internacional
La comunicació externa d'una empresa es concreta, entre d'altres, en elements com la imatge corporativa amb què s'identifica i la imatge amb què la reconeixen els consumidors.
La imatge corporativa la formen entre d’altres: el logotip, els impresos de papereria, i documents, la senyalització i retolació dels llocs de producció, oficines i comercialització,
La imatge corporativa la formen entre d’altres: el logotip, els impresos de papereria, i documents, la senyalització i retolació dels llocs de producció, oficines i comercialització,
la roba de treball, la imatge dels vehicles, etc.
La empresa, doncs, ha de tenir la màxima influència possible sobre la seva imatge; i la imatge corporativa serveix per aconseguir-ho.
Els resultats d'un programa d'identitat corporativa només són evidents a llarg termini. Però, pel que fa a un programa, el que és més important és que s'apliqui de manera coherent, sobretot en el cas dels elements visuals.
Un manual de normes gràfiques d'identificació visual té un paper central en l'aplicació de la identitat corporativa, ja que és la guia en la qual han de basar-se totes les persones que intervenen en el procés de realització de qualsevol disseny relacionat amb la imatge de l’empresa.
Dit tot això una vegada tinguem el nom de la nostra empresa, procedirem a fer el nostra PIV (programa d’identificació visual)
Dit tot això una vegada tinguem el nom de la nostra empresa, procedirem a fer el nostra PIV (programa d’identificació visual)